ارزان ترین پرده فروشی ایران

نصب پرده سقفی و دیواری

نصب پرده به دو صورت دیواری و سقفی قابل انجام است که این مورد در هنگام اندازه گیری توسط شما مشخص می شود که پرده به چه صورتی نصب خواهد شد.

 


طریقه نصب پرده با پایه دیواری

ابتدا ۱۵ سانتی متر از طرفین محل اندازه گیری شده علامت زده و سوراخ می کنیم سپس توسط پیچ و رول پلاک پایه دیواری را بر روی دیوار می بندیم بعد پایه سقفی را بصورت افقی در داخل پایه دیواری قرار داده و ۹۰ درجه می چرخانیم تا در جای خود محکم شود سپس پرده را داخل پایه سقفی گذاشته و با کمی فشار آنرا در داخل پایه چفت می کنیم.

طریقه نصب پرده با پایه سقفی

با فرض اینکه عرض پرده ۱٫۵ متر است؛ ۱۵ سانتی متر از طرفین علامت زده و سوراخ می کنیم سپس توسط پیچ و رول پلاک پایه سقفی را به سقف می بندیم. بعد پرده را در داخل پایه گذاشته و با کمی فشار آنرا در داخل پایه چفت می کنیم که در اینصورت صدای چفت شدن پرده در پایه را خواهید شنید که نشان دهنده نصب صحیح پرده است.

نکات کلیدی در هنگام نصب پرده

بلندی و درازای پرده در هنگام نصب 
معمولا برای نصب پرده دو قانون اصلی وجود دارد:بهترین قسمت برای قرار دادن پرده بر روی خط سقف بوده و بعد از آن هم بهتر است آن را بر روی زمین امتداد دهید. این کار می تواند فضای کوچک اتاق شما را بزرگ تر جلوه داده و اگر هم فضایی بزرگ دارید آن را منظم تر و مجلل تر نشان دهد. فرقی نمی کند که پنجره شما بالا باشد یا پایین، بزرگ یا کوچک

معمولا منازل ارتفاع استاندارد و منصفانه ای برای سقف خود دارند پس پیدا کردن پرده ای که طول مناسبی داشته باشد نیز ممکن خواهد بود. اما اگر به دنبال گزینه دیگری هستید می توانید به شکل خلاقانه ای با انتخاب دو یا چند رنگ پارچه و متصل کردن یک دسته و قسمت به قسمت دیگر با کمک یک نوار این کار را انجام دهید.با کمک این روش می توانید نمایی خاص، جذاب و متفاوت تری در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

مرجع:www.pardesarayeroyan.com

دیدگاه‌ها 0

*
*