ارزان ترین پرده فروشی ایران

پرده شید چیست؟

پرده شید چیست؟ 

پرده شید سفید، یکی از آن رنگ‌هایی است که به جهت سادگی و حس پاکیزگی که در محیط القا می‌کند، همواره یک انتخاب مهم برای صاحبان منازل و ادارت است. اگه دنبال دکوراسیون مدرن هستید این مطالب را از دست ندید چون می‌خواهیم راجع به شید سفید و انواع آن صحبت کنیم. این پرده مزایای زیادی دارد که بارزترین آن می‌توان به بزرگتر نشان داده شدن دیوارها اشاره نمود. در ادامه با ۵ مورد از مهمترین آنها آشنا می‌شویم:

 

#پرده_شید_تصویری

پرده شید سفید ساده

دسته اول که پرفروش‌ترین نوع نیز به‌شمار می‌رود، پرده سفید ساده است. این پرده‌ها به گونه‌ای است که تا ۷۰ درصد جلو نور را گرفته ولی فضای داخل را تاریک نمی‌کند. در اصل جلوی مزاحمت نور خورشید را گرفته بدون اینکه شما روشنایی را کاملا از دست بدید.

دسته دوم مدل بافت دار سفید ساده: این پرده نیز از نظر کاربرد دقیقا همانند مدل قبل است، با این تفاوت که بر روی پارچه پرده شید رول رگه‌های وجود دارد. این رگه‌ها باعث می‌شود پرده شما از سادگی دربیاد.

پرده شید سفید بلک اوت

دسته سوم پارچه‌های سفید بلک اوت یا ضد نور است. پشت این پرده یک لایه فوم قرار دارد که مانع عبور نور شده و فضای داخل را کاملا تاریک می‌کند.

 

پرده سفید اسکرین

دسته چهارم پرده شید اسکرین ۷ درصد: این پرده دارای سوراخ‌های ریزی در سطح پارچه است که باعث شده نور به داخل عبور کند. البته این پرده مانع از ورود اشعه‌های مضر خورشید می‌شود.

دسته پنجم پرده شید سفید اسکرین ۵ درصد: پارچه ۵ سفید درصد دقیقا همانند مدل قبل است با این تفاوت که نور کمتری وارد فضای شما می‌شود. لازم بذکر است در هر دو مدل اسکرین می‌توانید بعد از نصب فضای بیرون را نیز تماشا کنید که این قضیه با استفاده از پرده رنگ سفید می‌توانید زیبایی را دوچندان کند.

 

مشاوره و راهنمایی

در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، فرم مخصوصی که در داخل همین صفحه قرار گرفته است را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

 

دیدگاه‌ها 0

*
*