ارزان ترین پرده فروشی ایران

برای آشپزخانه چه پرده ای مناسب است؟

پرده آشپزخانه یکی از عوامل مهم و دخیل در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود و از آنجایی که خانم ها بیشترین زمان را در آشپزخانه سپری میکنند اصطلاحاً از آشپزخانه به عنوان قلب خانه یاد می کنند، پس بهتر است این فضا طوری طراحی شود که آرامش و زیبایی آن حفظ گردد.

وسعت فضا در خانه های امروزی سبب شده است که اکثر مردم به دنبال پرده و وسایلی باشند که فضای کمی را اشغال کند تا بتوانند از فضای بیشتری در منزل خود استفاده کنند.
یکی از بهترین نوع پرده ها که می توان از آن در آشپزخانه استفاده کردپرده زبرا است، چرا که این پرده ها کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و از نظر نورگیری نیز بهترین عملکرد را دارند.
از سوی دیگر یکی از دغدغه های خانم های خانه، تمیز نگه داشتن پرده است و چون آشپزخانه یکی از مکان هایی است که امکان کثیف شدن وسایل بیشتر از جاهای دیگر خانه است از این رو پرده زبرا بدلیل قابل شستشو بودن و همچنین سهولت در نگهداری و نظافت از بهترین انتخاب های ممکن برای آشپزخانه می باشد.

 

چند توصیه مهم برای انتخاب پرده آشپزخانه :

 

  • اگر کاشی یا متریال دیوارهای آشپزخانه شما طرح دار هست بهتر است پرده ساده انتخاب شود و پرده را طرح دار انتخاب نکنید.
  • پرده های بالا رونده مثل پرده های زبرا میتواند فضای ممکن شما را بیشتر کند.
  • پرده ها با قابلیت شستشو و کیفیت بالا را انتخاب کنید چون چربی ها سبب میشود شما پرده را بیشتر بشویید.
  • رنگ پرده را درست و با توازن رنگ بندی دیوار پوش و کف پوش و همچنین کابینت ها در نظر بگیرید. رنگ های جیغ سبب خستگی شما در طولانی مدت می شود. سعی کنید رنگ های گرم ولی با تن رنگ پایین انتخاب کنید.رنگ های خیلی کم رنگ هم توصیه نمی شود استفاده کنید سبب بی روحی و ناخوشی در روح و روان میشود.
  • پرده های تمام تور استفاده نکنید به دلیل اینکه تنظیم نور در آن ها قابل پیشبینی نیست و حتما باید زیر پرده ایی داشته بشد و همین امر موجب میشود شما مدام زیر پرده را کنترل کنید واین کار باعث میشود عمر پرده کاهش پیدا کند.
دیدگاه‌ها 0

*
*