ارزان ترین پرده فروشی ایران

آموزش شستوشوی پرده کرکره ای افقی (فلزی، چوبی، پلاستیکی)

آموزش شستوشوی پرده کرکره ای افقی (فلزی، چوبی، پلاستیکی)
ما در این قسمت به شما روش شستشوی و نظافت پرده کرکره ای افقی مرسوم که از فلز یا مواد پلاستیکی مانند pvc ساخته شده‌اند، را ارائه می‌دهیم:
۱٫ ابتدا با استفاده از یک دستمال گردگیر تمیز و نرم گرد و خاک روی پرده‌ها را بگیرید. اگر گردگیر مناسبی ندارید می‌توانید با استفاده از یک وسیله بلند مانند یک خط کش و قرار دادن دستمالی نرم بر روی آن به راحتی روی پرده‌ها را تمیز کنید. همچنین استفاده از جاروبرقی نیز گزینه مناسبی برای برداشتن گرد و خاک است.
۲٫ اگر قصد دارید هیچ لکه و آلودگی بر روی پرده کرکره‌ای افقی‌تان نماند، می‌توانید از یک دستمال پارچه‌ای میکروفیبر و اسپری‌های ملایم پاک کننده برای هرچه تمیز‌تر کردن سطوح پرده استفاده کنید. برای اینکار می‌توانید دستمال گردگیری را بروی دو سر انبرهای یخگیر یا انبرهای ذغال گیر نصب کنید و با استفاده از آن کرکره را تمیز کنید.
۳٫ مسواک‌های نرم نیز می‌توانند در این مورد به خوبی به شما کمک کنند. اما باید حواستان باشد که از وسایلی که سخت و زبر هستند برای پاک کردن سطح این پرده‌ها استفاده نکنید. در غیر این‌صورت، با ایجاد خط و خش از شفافیت و صافی آن نیز می‌کاهید.
۴٫ اگر در خانه دستگاه بخارشو دارید، استفاده از آن نیز می‌تواند در تمیز کردن هر نوع پرده‌ای مفید باشد. این وسیله بخصوص درمورد پرده‌های کرکره‌ای بسیار کارآمد است.
۵٫ اگر پرده کرکره‌ای افقی خانه شما از جنس چوب است، از پارچه‌های نمناک استفاده کنید و مراقب باشید که بر روی آن آب یا صابون باقی نماند و سریعا آن را خشک کنید.
۶٫ اگر در حمام خانه وان دارید یک روش خوب برای شستن پرده کرکره ای افقی فلزی یا مواد پلاستیکی، می‌تواند شست‌و‌شوی آن‌ها در وان حمام باشد. برای این‌کار لازم است که وان حمام را با آب گرم و مایع ماشین ظرفشویی، پودر صابون یا پودر لباسشویی پر کنید. سپس پرده‌ها را باز کرده و به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه داخل وان قرار دهید. پس از اینکه درون وان حسابی خیس خورد، شستن پرده کرکره ای آنچنان کار دشواری نخواهد بود. تنها با استفاده از یک اسفنج، دستمال یا مسواک نرم می‌توانید به راحتی تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها را بزدایید. برای آب‌کشی پرده‌ها باید آب وان را خالی نموده و آن را با آب تمیز پر کنید. شما می‌توانید شلنگ آب را بر روی پرده بگیرید و آن را کاملا آب‌کشی نمایید. قبل از اتصال پرده کرکره‌ای به پنجره آنرا در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود یا با حوله‌ی تمیز کاملا خشک کنید.
دوستانی که به این اموزش نیاز دارند را زیر پست تگ کنید
باتشکر
دیدگاه‌ها 0

*
*